La seu electrònica de la Secretaria d'Estat de la Seguretat Social i Pensions permet als ciutadans, en el seu propi nom o a través dels seus representants, la gestió per Internet de determinats tràmits relacionats amb les pensions i prestacions de Classes Passives.
-
A través de l'opció "Ciudadanos": Consulti, obtingui informes i certificats personals sobre les prestacions que abona Classes Passives. L'autenticitat i integritat de tals certificats pot ser comprovada per tercers interessats en l'apartat verificació de documents.
-
A través de l'opció "Sol·licitud electrònica de prestacions": La Direcció general d'Ordenació de la Seguretat Social ve oferint als funcionaris i als beneficiaris inclosos en el Règim de Classes Passives de l'Estat la possibilitat de presentar electrònicament, tots els dies de l'any i a qualsevol hora, diferents sol·licituds per al reconeixement, el pagament i realitzar modificacions referents a les pensions i prestacions de Classes Passives.
- A més a la
Carpeta Ciudadana: (carpetaciudadana.gob.es), a través de les opcions:
-Els meus escrits i sol·licituds:: pot consultar les seves sol·licituds o escrits presentats en un organisme amb destinació a un altre organisme o administració.
-Els meus documents: en aquest apartat es pot consultar la informació sobre els documents que el ciutadà ha anat consultant al llarg del temps.
- Accés al contingut de les notificacions i comunicacions de la Sotsdirecció General de Gestió de Classes Passives en la qual vostè sigui destinatari.