A sede electrónica da Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións permite aos cidadáns, no seu propio nome ou a través dos seus representantes, a xestión por Internet de determinados trámites relacionados coas pensións e prestacións de Clases Pasivas.
-
A través da opción "Cidadáns": Consulte, obteña informes e certificados persoais sobre as prestacións que aboa Clases Pasivas. A autenticidade e integridade de tales certificados pode ser comprobada por terceiros interesados na apartado verificación de documentos.
-
A través da opción "Solicitude electrónica de prestacións": A Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social vén ofrecendo aos funcionarios e aos beneficiarios incluídos no Réxime de Clases Pasivas do Estado a posibilidade de presentar electronicamente, todos os días do ano e a calquera hora, distintas solicitudes para o recoñecemento, o pago e realizar modificacións referentes ás pensións e prestacións de Clases Pasivas.
- Ademais no
Cartafol Cidadán: (carpetaciudadana.gob.es), a través das opcións:
-Os meus escritos e solicitudes: pode consultar as súas solicitudes ou escritos presentados nun organismo con destino a outro organismo ou administración.
-Os meus documentos: neste apartado pódese consultar a información sobre os documentos que o cidadán ha ido consultando ao longo do tempo.
- Acceso ao contido das notificacións e comunicacións da Subdirección Xeral de Xestión de Clases Pasivas na que vostede sexa destinatario.